Storingen en Helpdesk

In dit document vindt u alle informatie in het geval er werkzaamheden nodig zijn aan het Coach systeem. Wanneer kunt u ons bereiken en wat valt er wel of niet onder verantwoordelijkheid van SAG. Welke kosten vallen onder de service van SAG en wanneer zullen er kosten in rekening worden gebracht.

Coach gebruikersvragen:
0412-644441 op weekdagen van 10.00 tot 12.30 uur en 13.30 uur tot 16.30 uur. Uitsluitend voor klanten met een Software Service Contract.
Per e-mail: coachvragen@xploration.nl
, ook uitsluitend voor klanten met een Software Service Contract.

Hardware Storingen, tijdens kantooruren:
Opmerking: veel storingen aan hardware zijn meestal van tijdelijke aard en kunnen snel opgelost worden door simpelweg de pc of het apparaat te herstarten. Probeer dit aub eerst voor dat u belt.

Indien SAG werkstations en server: 0412-644441 van 09.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur.
Indien SAG Leisure Lease en garantieperiode: geen kosten. Uitzonderingen: zie Leasecontract plus de hoofdstukken PC en Server. Buiten Garantieperiode factuur op basis van nacalculatie.

Indien geen SAG werkstations en server: bel uw leverancier. Neem contact met ons op als de TD van SAG moet assisteren. Factuur op basis van nacalculatie.

Hardware Storingen, buiten kantooruren:
Opmerking: veel storingen aan hardware zijn meestal van tijdelijke aard en kunnen snel opgelost worden door simpelweg de server (indien van toepassing), de pc of het apparaat te herstarten.
Probeer dit aub eerst voor dat u belt.

06-15239689 op weekdagen van 17.00 tot 20.30 uur plus zaterdag van 10.00 tot 12.00 uur.

Indien SAG werkstations en Server in combinatie met Leisure Lease of Garantieperiode: geen kosten. Uitzonderingen: zie het Leasecontract en de hoofdstukken PC en Server. Buiten Garantieperiode: factuur op basis van nacalculatie.

Indien geen SAG werkstations en server: neem contact op met uw leverancier. Neem tijdens kantooruren contact met ons op als de TD van SAG moet assisteren. Factuur op basis van nacalculatie.

De hardware zal aan de systeemeisen moeten blijven voldoen in verband met software ontwikkelingen. Indien een advies door SAG en/of het Coach team wordt gegeven dat deze vervangen dient te worden vanwege te lage systeemeisen of technische instabiliteit, zal de klant dit advies dienen uit te voeren. Als dit vervolgens achterwege blijft zullen alle kosten voor ondersteuning in rekening worden gebracht. Zie ook de hoofdstukken PC en Server.

Tarieven van onze Technische Dienst:
€ 24,50 per kwartier.
€ 19,50 per kwartier voor klanten die server (indien van toepassing) en werkstations bij SAG afnemen.
Voorrijkosten: € 85,= tot 25 km, € 125,= tot 120 km en € 195,= boven 120 km, enkele reis.

Software Storingen, indien Software Servicecontract:
Tijdens kantooruren: 0412-644441 van 09.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur.
Buiten kantooruren: 06-15239689 op weekdagen van 17.00 tot 20.30 uur plus zaterdag van 10.00 tot 12.00 uur.

Software Storingen, indien geen Software Servicecontract:
Uitsluitend tijdens kantooruren: 0412-644441. Factuur op basis van nacalculatie per kwartier. Minimaal startbedrag € 50,= (incl. € 25,= administratiekosten).

Software Storingen, veroorzaakt door Hardware storingen:
zie bovenstaande hoofdstukken.

Storingen veroorzaakt door netwerkproblemen, spyware, virussen, internetgebruik, installatie andere software en updates van andere software:
Neem contact op met uw systeem beheerder.

Systeembeheer:
Indien server en werkstations door SAG geleverd zijn en er wordt geen andere software dan Coach geïnstalleerd plus internet wordt uitsluitend voor service doeleinden voor SAG gebruikt: u kunt voor alle storingen bij SAG terecht.
Indien ook andere software wordt geïnstalleerd en/of internet wordt tevens voor andere doeleinden gebruikt: u kunt het beste een systeembeheerder in huis hebben die uw systeem regelmatig controleert en bijwerkt. Updates van Coach, Windows en andere software kunt u in dat geval ook het beste door uw systeembeheerder laten uitvoeren om er voor te zorgen dat alles blijft functioneren. Wij geven echter geen garantie dat software pakketten die nu op 1 systeem werken na updates van Coach, Windows of andere software na afloop nog steeds zonder problemen op 1 systeem kunnen blijven draaien.

Installatie Coach software bij nieuwe installaties:
Indien SAG werkstations en server: tegen de kosten gespecificeerd op offerte.
Indien geen SAG hardware: factuur op basis van nacalculatie.

Herinstallatie van Coach software ( bijvoorbeeld bij vervanging hardware of calamiteiten zoals diefstal of schade):
Indien nieuwe SAG werkstations en server: tegen de kosten gespecificeerd op offerte.
Indien geen SAG werkstations en server: neem contact op met uw leverancier. Indien de TD van SAG moet assisteren wordt dit niet telefonisch of remote ondersteund; een afspraak voor een bezoek moet op tijd ingepland worden. Factuur op basis van nacalculatie.

Updates Coach3:

Indien Software Service Contract: gratis en eenvoudig zelf uit te voeren. Indien installatie door TD gewenst is: factuur op basis van nacalculatie.
Indien geen Software Service Contract: aanschaf Coach3 of betaling achterstand contract.

Coach Licentiesysteem
Coach is voorzien van een systeem dat controleert welke versie van Coach in gebruik is, of er een software servicecontract aanwezig is en welke modules afgenomen zijn. U kunt uiteraard ten alle tijde upgraden naar een hogere versie of uitbreiden naar meer modules.
Bij klanten die de Coach software huren en/of hardware leasen zal het Coach systeem elke maand om een code vragen om de licentie te verlengen. Vanaf Coach versie 3.0.0.0 werkt dit met een nieuwe methode, centra hoeven niet meer elke maand deze actie zelf te doen mits de server op internet is aangesloten. De Coach licentie wordt voortaan automatisch voor u verlengd.
Als de situatie zich voordoet dat er geen recht is op automatische verlenging zal het systeem bij het opstarten wel om een licentiecode vragen en die kunt u vervolgens bij SAG opvragen via het sturen van een e-mail naar: receptie@sagonline.nl.

Open chat
Powered by

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke service te kunnen bieden. Als u deze website blijft gebruiken zonder uw instellingen te wijzigen, gaat u akkoord met het cookie-gebruik. Meer informatie

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat de website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken. Cookies zijn kleine tekstbestanden die in de internetbrowser of door de internetbrowser op het computersysteem van de gebruiker worden opgeslagen. Als de gebruiker een website bezoekt, kan een cookie worden opgeslagen in het besturingssysteem van de gebruiker. Deze cookie bevat een karakteristieke reeks tekens die een onmiskenbare identificatie van de browser mogelijk maakt als de website opnieuw wordt bezocht. U kunt in uw browserinstellingen in Internet Explorer, Safari, Firefox of Chrome aangeven welke cookies u wilt accepteren en welke u wilt weigeren. Waar deze instellingen precies staan hangt af van welke browser u gebruikt. Gebruik de "Help"-functie in uw browser om de instellingen te vinden die u nodig heeft. Indien u er voor kiest om bepaalde cookies niet te accepteren, kunt u niet gebruik maken van sommige functies op onze websites.

Sluiten