Software servicecontract

Dit document geeft u een overzicht van alle zaken die het Coach Software Service Contract (SSC) behelzen.
Coach3 software is volledig modulair en u kiest de modules die gewenst zijn. Het SSC is gecalculeerd op een maandelijks bedrag van 1,12% van het bruto totaal van de Coach software die u in gebruik heeft met een minimum van € 25,= excl. BTW per maand. Zodra u extra modules aanschaft wordt het SSC herberekend en het maandelijks bedrag aangepast.

Elke maand wordt een factuur gestuurd en u verleent een machtiging aan SAG om de maandelijkse kosten automatisch te incasseren.

In ruil voor het SSC ontvangt u alle toekomstige updates van de modules die in gebruik zijn alsook nieuwe versies van Coach. Uitsluitend klanten die een SSC hebben mogen voor Coach software storingen gebruik maken van het storingsnummer voor buiten kantooruren en weekend. Zie hiervoor ook onze bijlage Spelregels Storingen.

Er komen regelmatig nieuwe updates beschikbaar. Deze worden aangekondigd in de startpagina van Coach. Ook kunt u altijd terecht via de website coach.xploration.nl om zelf te kijken of er eventueel nieuwe updates beschikbaar zijn.

In Coach 3 kunt u altijd tijdens het opstarten en linksonder in de statusbalk van Coach zien welke versie u heeft. Het is uitermate verstandig om updates altijd direct uit te voeren. Dit proces is gemakkelijk zelf uit te voeren, volg de instructies via de Coach website. Omdat server en werkstations soms herstart moeten worden kan men het beste een rustig moment hiervoor kiezen; liefst in de ochtend gedurende de weekdagen want dan kan onze TD altijd assistentie verlenen als er vragen zijn. Indien er een versie is vergeten en men kiest een latere versie, worden alsnog de vorige updates automatisch uitgevoerd.

Uitsluitend klanten die een SSC hebben mogen voor Coach gebruikersvragen gebruik maken van het volgende e-mailadres: coachvragen@xploration.nl . Er wordt een volledige beschrijving retour gestuurd binnen 2 werkdagen. Dit is natuurlijk erg handig om later nog eens na te lezen of door te spelen aan collega’s.

Ofschoon wij onze klanten niet verplichten tot een SSC is het niet verstandig er geen gebruik van te maken. Veranderingen in de branche, wensen van klanten, verplichte fiscale veranderingen en aangekondigde grote veranderingen in het bankwezen worden door het Coach team getackeld met de ontwikkeling van noodzakelijke updates. Opmerking: huurt u de Coach software is een SSC wel verplicht.

Het opzeggen van uw Software Service Contract
Een opzegging van een SSC dient altijd schriftelijk te gebeuren en kent een opzegtermijn van 6 volledige maandtermijnen. Indien men later toch gebruik wil maken van de nieuwste versie kan er altijd een schriftelijk verzoek hiervoor ingediend worden. Meestal is dit ook te realiseren tegen de kosten van de achterstand van het SSC mits de versie niet te verouderd is.

Coach Licentiesysteem
Coach is voorzien van een systeem dat controleert welke versie van Coach in gebruik is, of er een software servicecontract aanwezig is en welke modules afgenomen zijn. U kunt uiteraard ten alle tijde upgraden naar een hogere versie of uitbreiden naar meer modules.
Bij klanten die de Coach software huren en/of hardware leasen zal het Coach systeem elke maand om een code vragen om de licentie te verlengen. Vanaf Coach versie 3.0.0.0 werkt dit met een nieuwe methode, centra hoeven niet meer elke maand deze actie zelf te doen mits de server op internet is aangesloten. De Coach licentie wordt voortaan automatisch voor u verlengd.
Als de situatie zich voordoet dat er geen recht is op automatische verlenging zal het systeem bij het opstarten wel om een licentiecode vragen en die kunt u vervolgens bij SAG opvragen via het sturen van een e-mail naar: receptie@sagonline.nl.

Open chat
Powered by

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke service te kunnen bieden. Als u deze website blijft gebruiken zonder uw instellingen te wijzigen, gaat u akkoord met het cookie-gebruik. Meer informatie

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat de website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken. Cookies zijn kleine tekstbestanden die in de internetbrowser of door de internetbrowser op het computersysteem van de gebruiker worden opgeslagen. Als de gebruiker een website bezoekt, kan een cookie worden opgeslagen in het besturingssysteem van de gebruiker. Deze cookie bevat een karakteristieke reeks tekens die een onmiskenbare identificatie van de browser mogelijk maakt als de website opnieuw wordt bezocht. U kunt in uw browserinstellingen in Internet Explorer, Safari, Firefox of Chrome aangeven welke cookies u wilt accepteren en welke u wilt weigeren. Waar deze instellingen precies staan hangt af van welke browser u gebruikt. Gebruik de "Help"-functie in uw browser om de instellingen te vinden die u nodig heeft. Indien u er voor kiest om bepaalde cookies niet te accepteren, kunt u niet gebruik maken van sommige functies op onze websites.

Sluiten